Správy o podozrivých úmrtiach po očkovaní

10.01.2021 Zdroj: rizikaockovania.sk Koronavírus

V poslednom čase, takmer každý deň prinesie správu o podozrivom úmrtí po očkovaní proti COVID-19. Nechceli sme tieto správy zverejňovať jednotlivo, aby sa medzi nimi nestratili iné, dôležité informácie, predsa ich však treba zverejniť, preto to robíme spolu v jednom článku.

Niektoré z týchto úmrtí by sa dali pripísať existujúcim ťažkostiam, iné zas lekári nevedia uspokojivo vysvetliť, ale takmer u všetkých sú skalopevne presvedčení: vakcína za to určite nemôže.

MUDr. Gregory Michael, USA, zaočkovaný vakcínou firmy Pfizer, o 3 dni začal mať petechie, príznak rozpadu červených krviniek a po dvoch týždňoch napriek hospitalizácii zomrel. Trombocytopénia je známym nežiaducim účinkom viacerých vakcín, no nezvykne mať taký drastický záver a dosiaľ sa medzi nežiaducimi účinkami COVID vakcíny neuvádzala.

41-ročnú portugalskú zdravotníčku menom Sonia Acevedo našli mŕtvu 2 dni po očkovaní vakcínou firmy Pfizer. Ešte si stihla dať na Facebook obrázok s logom ‚Covid-19 vaccinated.‘ Nemala žiadne známe zdravotné problémy. Údajne by sa mala konať pitva, výsledok zatiaľ nepoznáme.

V Izraeli zomrel 88-ročný človek niekoľko hodín po očkovaní. Ďalší 75-ročný srdcový pacient zomrel po očkovaní na infarkt. Tieto úmrtia sa bezpochyby pripíšu chronickým srdcovým problémom, čo je samozrejme možná príčina, ale či by títo ľudia zomreli v rovnakom čase aj bez očkovania, sa už nikdy nedozvieme.

Nórsko vyšetruje úmrtie dvoch ľudí, ktorí zomreli po očkovaní vakcínou firmy Pfizer.

Vo Švajčiarsku je tiež známe úmrtie po očkovaní vakcínou Pfizer. Podľa správy Švajčiarskeho inštitútu pre liečivá (Swissmedic) nebola žiadna zrejmá súvislosť s očkovaním.

32-ročná mexická lekárka je hospitalizovaná na JIS so záchvatmi, ťažkosťami s dýchaním a možným zápalom mozgu. Prvé príznaky – vyrážky, kŕče, svalová slabosť a ťažkosti s dýchaním – sa začali objavovať do pol hodiny po očkovaní proti COVID-19. Lekárka už v minulosti mala potiaže s alergiou. Podotknime, že vo Veľkej Británii sa neodporúčalo očkovať proti COVID-19 ľudí so známou akútnou alergickou/anafylaktickou reakciou, kým na Slovensku je kontraindikáciou len alergia na samotnú vakcínu. Informoval Reuters.

Dr. Hossein Sadrzadeh z Bostonu utrpel po očkovaní vakcínou firmy Moderna ťažkú alergickú reakciu. Bol predtým alergický na potravinu a našťastie mal so sebou epi-pero.

V Aténach (Grécko) bol hospitalizovaný na JIS a napojený na umelú pľúcnu ventiláciu zástupca riaditeľa nemocnice. Lekár pred očkovaním netrpel žiadnou chorobou a mal negatívny test na korónavírus. Krátko po očkovaní sa rozvinuli príznaky infekcie dolných dýchacích ciest a bol hospitalizovaný pre dychovú nedostatočnosť. Ministerstvo zdravotníctva nevidí žiadnu súvislosť s očkovaním. Samozrejme, vakcína by nemala obsahovať živého pôvodcu infekcie, preto by nemala byť priamou príčinou ochorenia. No podotknime, že u iných vakcín poznáme efekt potlačenia imunity po očkovaní, preto sa podľa nás nedá vylúčiť takáto možnosť ani u nového typu vakcíny proti COVID-19.

Zdroj: rizikaockovania.sk


UPOZORNENIE

Vážení čitatelia – diskutéri. Podľa zákonov Slovenskej republiky sme povinní na požiadanie orgánov činných v trestnom konaní poskytnúť im všetky informácie zozbierané o vás systémom (IP adresu, mail, vaše príspevky atď.) Prosíme vás preto, aby ste do diskusie na našej stránke nevkladali také komentáre, ktoré by mohli naplniť skutkovú podstatu niektorého trestného činu uvedeného v Trestnom zákone. Najmä, aby ste nezverejňovali príspevky rasistické, podnecujúce k násiliu alebo nenávisti na základe pohlavia, rasy, farby pleti, jazyka, viery a náboženstva, politického či iného zmýšľania, národného alebo sociálneho pôvodu, príslušnosti k národnosti alebo k etnickej skupine a podobne.


Mohlo by vás tiež zaujímať
Top článok

Najčítanejšie